„Acest rezultat confirma faptul ca avem o strategie de business solida si sanatoasa, dezvoltata tinand cont de nevoile consumatorilor, dar si de contextul macroeconomic. Pentru 2016, ne propunem cresterea cifrei de afaceri, prin consolidarea pe piata a principalelor noastre branduri, dar si lansare de noi produse”, a declarat Mircea Turdean, director general Farmec.

In 2015, compania a lansat pe piata trei noi game de produse, toate create special pentru solutionarea unor probleme specifice ale consumatorilor – Gerovital Happiness (produse cosmetice pentru fata si corp care ofera tenului un aspect sanatos, plin de stralucire), Gerovital H3 Derma Sun (gama inovatoare in domeniul dermatocosmeticelor cu protectie solara) si Gerovital Tratament Expert (gama pentru ingrijirea completa a parului).

Incepand cu anul trecut, prin partenerii de business ai companiei din Franta, Grecia, Italia si Spania, produsele Farmec pot fi cumparate si testate, atat de romani, cat si de strainii interesati de produse romanesti de cea mai buna calitate.

Pe plan national, Farmec a modernizat unul dintre cele mai importante magazine de brand ale companiei din Cluj-Napoca. Farmec detine in prezent sase magazine de acest gen - in Cluj-Napoca, Arad, Timisoara si Targu-Mures. In prezent, produsele Farmec ajung in peste 30 de tari, principalele piete fiind: Japonia, Ungaria, Grecia, Macedonia, Republica Moldova, EAU, Irak, Kuwait, Canada.