Aproape 8 din 10 consumatori din Europa a abandonat cosul online de cumparaturi cel putin o data in ultimele sase luni. In ultima luna, procentul este de 39%; mai mult, aproape o treime dintre respondentii unui studiu nu s-au mai intors pentru a finaliza achizitia.

Studiul a fost realizat de B2C Europe, care a scris si un mini-ghid despre oportunitati pierdute in online. B2C Europe a intervievat peste 2.400 de oameni din Marea Britanie, Franta, Germania, Olanda, Belgia, Spania, Italia si Elvetia.

Vino la ecomTEAM 2016 si afla, direct de la specialisti, ponturi despre limitarea pierderilor in eCommerce. Profita de ultimele zile de early bird!

Shopperii nu au nicio problema sa abandoneze cosul

„Nivelul de accesibilitate marit permite clientilor sa abandoneze cosurile de cumparaturi fara nicio problema, si sa mearga in alt loc sa achizitioneze”, spune managing director-ul B2C, Stuart Rivett.

„Nu doar ca 79% dintre consumatori au renuntat cel putin o data la un cos in ultimele sase luni, dar, in fiecare luna, 39% dintre ei renunta sa achizitioneze si o treime nu se intorc sa finalizeze comanda, niciodata”.

Pentru a micsora rata de abandon, retailerii online ar trebui sa elimine toti pasii nenecesari, obstacolele, din calea finalizarii procesului online de achizitie, si sa faci procesul cat mai transparent, inca de la inceput. 43% dintre consumatori renunta la cos din motive precum timp de livrare sau flexibilitate, in timp ce 40% renunta datorita costului ridicat de livrare.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri