Google a anuntat ca va amplifica efectele algoritmului care ofera ranking preferential site-urilor care sunt mobile friendly, lansat pe 21 aprilie 2015. Modificarile vor incepe din luna mai a anului curent.

Astfel, efectele se vor resimti in mod pozitiv pentru site-urile care sunt deja mobile friendly sau care vor deveni intre timp; in paralel insa, site-urile care nu sunt inca usor de accesat de pe terminale mobile vor fi depunctate, aparand pe locuri inferioare in motorul de cautare american.

Update-ul va fi lansat treptat, astfel incat nu se vor vedea efectele imediat si subit. Specialistii cred ca acest update va avea, per total, efecte mai mici decat update-ul initial, poreclit „Mobilegeddon”.

Daca vrei sa afli daca site-ul tau este mobile friendly, poti folosi instrumentul pus la dispozitie chiar de Google.

Vino la ecomTEAM 2016 si afla mai multe despre cum sa iti optimizezi site-ul!

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri