Teamshare va fi prezenta la ecomTEAM, una dintre cele mai mari evenimente regionale de eCommerce. Nu rata ocazia de a intalni cei mai mari jucatori din comertul online!

Tot mai multi romani se informeaza de pe dispozitivele mobile inainte de a plasa o comanda intr-un magazin online. Site-urile cu cel mai mare trafic de pe aceste device-uri se adreseaza, de regula, publicului feminin, comercializand produse cu preturi mici si medii, precum jucarii, haine si articole pentru copii, cosmetice sau bijuterii, potrivit specialistilor Teamshare.

”Traficul de pe smartphone-uri si tablete depaseste, in medie, 30% din totalul inregistrat de clientii nostri si se mentine in continuare pe un trend ascendent. Avem in portofoliu si site-uri al caror trafic de pe mobil este mult mai ridicat, in special cele care targeteaza publicul feminin, ceva mai pretentios, atent la detalii, obisnuit sa compare, analizeze si abia dupa sa cumpere, mutandu-se pe desktop”, declara Marius Panait, Managing Partner Entelion Software, compania ce dezvolta platforma Teamshare.

Citeste si:

Raportat la volumul total, numarul achizitiilor de pe smartphone-uri si tablete este, deocamdata, relativ mic – circa 5% din comenzile inregistrate de clientii Teamshare, insa trendul este in urcare. Cu cat variantele de mobile ale site-urilor se vor optimiza, cu atat vor creste si cumparaturile de pe device-uri portabile.

”Retailerii care vor sa faca performanta in e-commerce trebuie sa puna accent si pe optimizarea variantei mobile a site-ului, in contextul in care traficul de pe smartphone-uri si tablete se va mentine in continuare pe un trend ascendent. De asemenea, cei care se adreseaza publicului feminin trebuie sa puna in valoare produsele cel mai simplu de comandat, data fiind cresterea constanta a numarului femeilor care se informeaza de pe mobil inainte de a face anumite achizitii online”, conchide Marius Panait.

Potrivit Managing Partner-ului Entelion Software, ritmul accelarat de evolutie a procentului vizitatorilor mobile din ultimul an se va resimti si la nivelul achizitiilor, iar politica Google, care solicita variante mobile responsive, incurajeaza acest trend.