„Am inceput anul cu crestere. Daca in ianuarie, un leu investit a generat o vanzare de 14 lei, in februarie s-a dus catre 16 lei. Toata lumea ar trebui sa masoare, sa vada cat costa o vanzare. Am zis ca daca noi iesim in fata si spunem aceste cifre, poate mai multe lume va incepe sa masoare. A fost un demers destul de bun de la care am primit opinii bune si de la partenerii actuali si de la viitori clienti. Nu trebuie sa uitam ca marketingul este o investitie care trebuie sa aduca un profit. Am avut discutii cu multi clienti din piata si ziceau ca este scump sa folosesti un anumit canal de promovare si cand ii intrebam cat ii costa sa aduca un client prin Google, spuneau ca nu stiu. Pentru ca nu au masurat”.

El adauga ca toti mai multi directori de marketing folosesc Facebook pentru promovarea produselor, acest canal crescand foarte mult in Romania, in ultimii doi ani.

„Facebook a crescut foarte mult in ultimii ani. Google este foarte sus, este un instrument foarte complex si uneori costurile necesare sunt destul de ridicate. Facebook pare ieftin si bun, pare super user-friendly, dar, dupa ce incepi sa investesti bani, iti dai seama ca nu este chiar ieftin. Ca modalitate de a cumpara publicitate, Facebook este foarte usor si mi se pare foarte bun. Este un instrument foarte bun de a cumpara publicitate, iar de vreo doi ani incoace a inceput sa conversteasca foarte bine. Iar, in zona de fashion este mai ieftin decat pe Google. Cred ca pentru un director de marketing de magazin online este foarte complicat sa gestioneze toate aceste canale de marketing...dar foarte interesant”, spune Boerescu.


ecomTEAM este un eveniment organizat de wall-street.ro si fondat de reteaua de afiliere 2Parale. Editia din acest an este realizata in parteneriat cu FAN Courier si este sustinuta de Vodafone, MasterCard, PayU Romania, DPD Romania, Valoris, Allpacka si ContentSpeed.