„Varful vanzarilor in reteaua noastra este la ora 22. Exact in aceasta perioada, de la 18.00 la 12 noaptea marea majoritate a magazinelor au suport, dar e offline. E ca si cum magazinul offline ar fi deschis, dar nu ai avea vanzatori inauntru. Pierde toata lumea bani pentru ca nu exista suport seara. Rata de conversie ar putea creste destul de usor cu peste 50% daca ar exista suport seara“, a spus Dorin Boerescu la ecomTEAM 2016.

De asemenea, Boerescu mentioneaza ca exista o diferenta intre asteptarile clientilor si motivele pentru care magazinele vand produse. „Daca punem unele langa altele motivele pentru care noi vrem sa vindem cu motivele celor care vor sa cumpara, de multe ori sunt paralele, nu se ating niciodata. Nu cred ca trebuie sa uitam niciodata motivele pentru care oamenii cumpara“, a mentionat Boerescu la ecomTEAM.

„Competitia e mare. Daca vei cauta pe Google „cadouri paste“ vei avea 440.000 de rezultate. La „jucarii copii“ ai 337.000 de rezultate. Multi oameni din ecommerce se uita la asta, dar nu la ceea ce fac clientii. Poti folosi Google Trends ca sa vezi evolutia cautarilor si cand e momentul cand clientii sunt interesati. De exemplu, afli pe Google ca oamenii isi cumpara mai intai pantofi, apoi rochii. De Craciun, afli ca se cumpara jucarii si parfumuri“, a spus Dorin Boerescu.

Citeste si:

„Nu se vorbeste destul despre ideea de a achizitiona clienti care nu au mai achizitionat niciodata online. Daca prima experienta de cumparare online a unui roman va fi in magazinul vostru, garantat aveti o sansa mai mare sa se intoarca la voi“, a mai spus seful 2Performant la ecomTEAM.

ecomTEAM este un eveniment de comert electronic si marketing digital organizat de wall-street.ro si fondat de reteaua de afiliere 2Parale. Evenimentul este realizat in parteneriat cu FAN Courier si este sustinut de Vodafone, MasterCard, PayU Romania si DPD Romania, Valoris, Allpacka si ContentSpeed.

Sursa foto: Mircea Dragos Photography