Diana Tanase, Mastercard

„Cred ca as investi intr-un magazin de pantofi online. Am avut o experienta placuta de curand. Am comandat o pereche de pantofi de la un producator din Romania. Pe langa calitatea exceptionala, livrarea la timp, posibilitatea de a vedea pantofii pe toate partile, am primit, impreuna cu pantofii, o felicitare scrisa de ele in care povesteau cum ar putea fi purtati acei pantofi - cu ce rochie, cu ce accesorii. Ce idee buna! Sa aiba acel moment in care sa ma fidelizeze. Nu vreau sa le copiez modelul, dar cred ca in afara de magazinul de pantofi, orice idee inc are pui suflet si care arata ceva la care te pricepi“

Jeroen Paesen, Vodafone

„Exista o tendinta de a considera magazinele online mai distante decat unul offline. M-as concentra astazi pe experienta clientului si pe relatia pe care as avea-o cu el. Cand cumperi in Marea Britanie un produs, stii unde e produsul, cum e transportat, cat mai dureaza“

Lucian Aldescu, DPD Romania

„O noua directie e zona de food. In Franta deja DPD Group a lansat un serviciu care face legatura dintre producatorii din afara orasului si duce produsele si catre consumatorii urbani. Pana atunci putem sa transportam servicii alimentare care pot fi manipulate. Pe food ar fi o directie foarte interesanta“

Adrian Mihai, Fan Courier

„Noi am vazut o oportunitate in piata de food, dar nu va fi o dezvoltare exploziva. Spre exemplu, daca un client comanda 50 de produse, magazinul imi da pentru fiecare produs diferite temperaturi de pastrare. Am decis sa alegem cateva produse pe care sa le vindem, care pot fi stocate la aproximativ aceeasi temperatura“

„Piata de online creste mai repede decat celelalte segmente. Cresteri au fost pe toate segmentele, mai ales pe electrocasnice. E o piata care creste mult“