„Investitiile in magazine online sunt foarte riscante, cu randamente foarte mici, asa ca nu poti investi in magazine online. Fiind vorba de o activitate comericala, vorbim de implicatii semnificative de capital circulant. De obicei, daca vorbim de investitii, trebuie sa vorbim de sume mari si runde repetate. Poti sa incepi cu 10-30.000 de euro, apoi ajungi la 100.000 de euro, apoi iti dai seama ca ai avea nevoie de vreo 10 milioane de euro“, a spus Marius Ghenea la ecomTEAM.

„Avem un paradox asemanator cu paradoxul business-ului de transport aerian. Si in ecommerce perdantii sunt cei care opereaza. Nu exista companii de ecommerce care sa aiba profitabilitate critica. Vinzi de miliarde si ai profitabilitate de 1-2%. In schimb, exista business-uri de ecosistem care pot sa creasca din tehnologie. De exemplu, Marketizator e intr-o zona de business extrem de importanta si dintr-o initiativa romaneasca, fara a avea un investitor financiar, au castigat clienti foarte importanti in Statele Unite, in Brazilia“, a mai spus adviserul 3TS Capital.

„As investi intr-un startup de un an daca ar avea si o validare de piata totusi. N-as investi chiar in ceva care sa nu aiba o minima validare de piata, dar nu trebuie neaparat sa aiba venituri. Pentru interviuri de venture capital, compania ar trebui sa aiba venituri rezonabile. Daca vorbim de ecommerce ar trebui sa aiba cel putin un milion de euro cifra de afaceri lunar“, a mai adaugat.

In ce ar investi speakerii ecomTEAM

Marius Panait, Entelion Software

„M-as uita la industriile care sunt pe val in Romania, fashion, zona de accesorii auto, care au suficienta marja pentru a permite o crestere organica si accelerata. M-as uita la un plan de marketing bine pus la punct, care sa se bazeze pe automatizari“

Cosmin Nastasa, Edge

Citeste si:

„As investi intr-un site care are Marketizator pe el. As avea doua optiuni: imi place sa vand sau site-ul acela sa vanda pentru oameni. La mijloc ar trebui sa fie partea umana a lucrurilor. A doua varianta e ca as investi in tehnologie care ar ajuta magazinele sa ajunga de succes.

Ecommerce-ul din ziua de azi a uitat ca se adreseaza omului. Daca pui produsul in fata, uiti de emotie. Credem ca totul trebuie continuat - ecommerce, oameni, suflet“

Rares Florea, Vector Watch

As investi intr-un magazin de ceasuri online sau ceasuri vintage.

ecomTEAM este un eveniment de comert electronic si marketing digital organizat de wall-street.ro si fondat de reteaua de afiliere 2Parale. Evenimentul este realizat in parteneriat cu FAN Courier si este sustinut de Vodafone, MasterCard, PayU Romania si DPD Romania, Valoris, Allpacka si ContentSpeed.