Praktiker a lansat platforma vanzarilor online pe 20 aprilie, iar in momentul de fata se afla in modul Beta, insa clientii pot plasa comenzi.

Contactati de catre wall-street.ro, reprezentantii Praktiker sustin ca inca din primele ore de la lansarea platformei s-au plasat comenzi.

Prima comanda a fost realizata chiar la miezul noptii, de catre un client dintr-un sat de langa Cluj. Doar in prima zi am inregistrat 15 comenzi in care cosul mediu s-a ridicat la 850 de lei iar pe lista clientilor s-au numarat produse de mobilier pentru gradina, canapele sau dornitoare complete”, au declarat oficialii Praktiker Romania pentru wall-street.ro.

Potrivit reprezentantilor Praktiker, site-ul companiei inregistra, inainte de lansarea magazinului, circa 10.000 de vizitatori in fiecare zi.

In online este viitorul oricarui retailer

Despre planurile de a intra pe zona de vanzari online a vorbit si noul CEO al Praktiker Romania intr-un interviu recent publicat de Wall-Street.ro.
Isabelle Pleska sublinia ca parte a strategiei de crestere a companiei la nivel local va fi si intrarea lantului de magazine de bricolaj pe segmentul vanzarilor online, un proiect discutat inca din cursul anului trecut, dar care va lua forma in aceasta luna.

Praktiker intra in online si vrea afaceri ca in vremurile "de glorie"

Praktiker intra in online si vrea afaceri ca in vremurile "de glorie"

Citeste si:

“Lansam un nou segment de business in cursul lunii aprilie, pe care l-am pus la punct in ultimul an. Va fi o lansare rapida care va avea loc din aceasta luna. In acest moment ne aflam in plin proces de testare a platformei. In online este viitorul oricarui retailer”, a precizat Isabelle Pleska, la inceputul lunii aprilie.

Praktiker, liderul pietei locale de bricolaj inainte de debutul crizei, companie care a resimtit cel mai amar gust al declinului din piata de bricolaj, a vazut din nou "luminita de la capatul tunelului" in anul 2014, afacerile companiei revenind pe plus, la fel si profitul. Retailerul de bricolaj se asteapta ca in acest an sa inregistreze un plus de 10% la vanzari si sa depaseasca pragul de 150 de milioane de euro.

Piata de bricolaj este dominata in prezent de doua business-uri cu capital autohton – Dedeman si Arabesque - , in cursa pentru completarea podiumului fiind mai multe grupuri, printre acestea numarandu-se Leroy Merlin, Praktiker, Kingfisher sau Hornbach.