PC Garage e numarul trei pe piata si a fost achizitionat de eMAG. Platforma a crescut in ultimii ani cu un focus mai mare pe gaming. Iulian Stanciu a explorat aceste trenduri si i-a placut ideea de comunitate crescuta de PC Garage.

„Nu ne-am uitat neaparat la cifre. Ne uitam la piata totala de retail si vedem oportunitatea foarte mare. Ne-am uitat la trendurile globale. Am vazut cateva trenduri mari, dintre care unul foarte important este cel de gaming. Se intampla urmatorul fenomen. Pe masura ce nivelul de trai creste, iar partea de „disposable income“ devine din ce in ce mai mare, oamenii aloca bani mai multi pentru pasiuni“, a spus Iulian Stanciu.

„Sporturile electronice strang un stadion plin de 100.000 de oameni, streaming-ul strange 3 milioane de oameni care se uita. Cu toata presiunea pusa de eMAG din vanzarea de produse si politica fata de client, PC Garage a iesit putin deoparte si a reusit sa construiasca o comunitate in jurul pasiunii pentru gaming. Initial am fost foarte superficial, acum vreo cinci ani de zile. Ma gandeam la chestia si am zis ca nu au cum sa stea in picioare. Dar am vazut crescand la un nivel peste piata, pur si simplu facand lucrurile bine. Intretinand comunitatea PC Garage, specializandu-se pe zona de gaming cu produse specifice pe zona respectiva si cu un merchandising avansat in site-ul lor“, a explicat seful eMAG.

Iulian Stanciu a spus ca PC Garage se va extinde si in Bulgaria si Ungaria, unde nu exista astfel de business-uri. „Am vazut si in Bulgaria si in Ungaria ca nu exista un jucator de tipul PC Garage. E o oportunitate mare si acolo. Deja am luat domeniile ca sa nu mai avem surprize, cum am avut la eMAG“.