EasyPost a inceput implementarea unui nou sistem de livrare pentru piata de ecommerce din Romania: puncte fixe de ridicat produsele comandate pe site-urile de comert electronic.

Dezvoltat in intregime in Romania (atat software cat si hardware), sistemul EasyPost , permite consumatorilor romani sa comande online, iar produsele sunt expediate la un punct de livrare apropiat de casa clientului. Comanda poate fi ridicata ulterior, non stop, clientul autentificandu-se si platind automat la punctul de livrare selectat.

Clientii care vor prefera livrarea prin intermediul EasyPost vor putea sa-si primeasca comanda non-stop la un punct fix din apropiere. Astfel, cei plecati in timpul zilei la serviciu, vor putea sa-si ridice si sa plateasca pachetele dupa terminarea programului.

Primele 20 de automate EasyPost vor fi implementate la statii OMV din Bucuresti pana la finalul lunii mai. Dupa o investitie de peste doua milioane de euro in dezvoltarea si implementare solutiei, putem oferi o varianta de livrare mult mai flexibila si adaptata programului incarcat al clientilor. Numarul punctelor de livrare va ajunge la 100 de automate la nivel national pana in decembrie 2016, iar la finalul lui 2017, acestea vor ajunge la aproximativ 200 de puncte..

Solutia EasyPost, de tip comanda online si ridica de la punct fix, este implementata la scara larga la nivel international de catre jucatori importanti (exemplu: Amazon Locker sau BufferBox de la Google). Flexibilitatea adusa in sistemul de livrare permite o economie importanta in randul transportatorilor, diminuand problema de cost pe “ultimul kilometru” si ofera concomitent clientilor o mare flexibiitate prin posibiitatea ridicarii non-stop si din apropiere a coletelor comandate.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri