„Inceputul de an a fost un roller coaster pentru noi. Am pastrat nivelul ridicat de vanzari pe care l-am avut in noiembrie-decembrie. Vanzarile pe primul trimestru au fost echivalentul vanzarilor de pana Black Friday, adica 11 luni aproape“, a spus Alin Stanciu, CEO FashionUP. Vanzarile FashionUP au fost de aproximativ 8 milioane de lei.

„In 2015 am reusit sa ridicam o runda de investiii semnificativa. S-a intamplat acest lucru in vara. Am pornit o campanie puternica de marketing, cu o solida componenta de TV. E si efortul nostru acolo“, a mai spus Alin Stanciu.

„Am avut o campanie de TV puternica. Uitandu-ma la cifre in profunzime. Am tras concluzia ca TV-ul nu livreaza vanzari directe, nu e un performance marketing. Dar in acelasi timp TV-ul iti livreaza un reach mare si relativ ieftin. Creste awareness, notorietatea si increderea consumatorilor in magazinul online. Obiectivul nostru a fost sa crestem increderea“, a mai spus CEO-ul FashionUP.

„Incaltamintea are cea mai mare parte din revenue, dupa care rochiile. A crescut si departamentul sport. 75% din clienti sunt femei“, a mai spus Alin Stanciu.