“Nu ne intereseaza exclusiv concurenti, cat ne uitam si catre companii care ofera productie de continut, tehnica – hosting, companii de curierat, logistica, servicii post vanzare si asa mai departe”, subliniaza Iulian.

Politica companiei este aceea ca, odata achizitionata o companie, sa ii ofere independenta necesara pentru ca fondatorii sa ramana cointeresati. “Ne intereseaza sa le oferim independenta, atat interna cat si externa. Nu ne bazam pe structura, ci pe cultura”.

Dedesubturile achizitiei PCGarage

In cazul PCGarage, motivatia principala a eMag a fost coerenta si dezvoltarea companiei pe nisa de gaming. “Ne uitam acum cativa ani catre PCGarage si consideram ca nu o sa se dezvolte atat de repede, ca ceea ce au ei, vom oferi si noi. Ne-am inselat – business-ul a crescut constant, an de an, cu cate 30%, practic tinand pasul cu noi, fara investitii mari in publicitate, sau sute de oameni. Filtrele lor sunt bune, ofera servicii personalizate si au o comunitate fidela”, subliniaza Stanciu.

El considera ca PCGarage reprezinta un business care are potentialul de a atinge sute de milioane de euro. “Urmarim dezvoltarea PCGarage si pe pietele internationale, in special Bulgaria si Ungaria. De la eMag o sa oferim PCGarage tehnologie, algoritmii de recomandare construiti in house si training. Managementul, brandul, vor ramane complet independente”, spune Stanciu, spunand ca aceeasi strategie s-ar putea adopta si in cazul unor viitoare achizitii.

Citeste si:

In 2-3 luni, tranzactia va fi aprobata de catre Consiliul Concurentei. Ulterior, este posibil ca parte din produsele prezente pe PCGarage sa fie integrate si in eMag.

Ramai pe wall-street.ro pentru mai multe informatii cheie oferite de liderul pietei, eMag. Principalii concurenti ai retailerului sunt Altex, Cel.ro, EvoMag sau Elefant.ro.