Hipermarketul Cora a lansat de saptamana aceasta livrarea la domiciliu in intreg Bucurestiul, toate cele patru magazine din Capitala ale companiei permitand, totodata, ridicarea marfurilor comandate online din Cora Drive, au anuntat oficialii retailerului.

Cora a inceput testele pentru acest serviciu exclusiv la Cora Lujerului, la finalul lui 2013, extinzandu-se, treptat, in ultimii ani. “Acum, livram in intreg Bucurestiul si in anumite regiuni limitrofe”, a subliniat Claudia Badea, director magazin Cora Lujerului. Transportul pentru livrarea la domiciliu costa 15 lei, indiferent de cantitatea de produse comandate.

“Daca vorbim de Cora Drive, am constatat ca valoarea medie a cosului fata de achizitiile din magazin este mai mare cu pana la patru ori. Este normal – oamenii cumpara mai mult, «dintr-o bucata». Zilnic avem o medie, la Cora Lujerului, de circa 60 de comenzi”, puncteaza oficialul companiei.

Targetul Cora? Sa ajunga la ponderea pietei de livrare de alimente online, care este de 3%. “Nu tintim double digit, suntem realisti. Piata este inca mica; pentru livrarile noastre, ne ajung deocamdata 6 masini speciale”. Pe zona de online, 40% din produsele pe care le regasesti in magazine le poti achizitiona si online, urmand ca pana la finalul anului ponderea sa atinga 50%.

Ce urmeaza

Dupa extinderea din Bucuresti, Cora urmareste deschiderea comenzilor online si in Constanta. “Au fost mai multe motive pentru care am ales acest judet – avem doua hipermarket-uri acolo, infrastructura ne ajuta si, de asemenea, tipologia clientilor. Nu putem inainta inca un orizont de timp”, spun reprezentantii companiei.

Prin ce incearca sa se diferentieze Cora de concurenta, Carrefour-Online.ro si eMag.ro? “Permitem folosirea cardului Cora la achizitii, si implicit acumularea de puncte pentru reduceri. De asemenea, cautarea este predictiva, se autocompleteaza iar pagina principala este personalizata in functie de client si ce a cumparat el, atat in magazinele fizice cat si in online. 80% dintre clientii nostri au carduri Cora”, spun reprezentantii hipermarket-ului. Totodata, compania ofera online o sectiune de retete, clientii putand comanda toate produsele necesare, mult mai usor decat cautarea fiecareia in parte.

Cele mai rulate categorii online sunt bauturile, detergentii si lactatele. “Clientul tipic este cel ocupat, cu familie, copii, care doreste sa economiseasca timp”. Livrarea la domiciliu acopera 65% din totalul comenzilor online, restul fiind prin ridicare din Cora Drive.

Principalii concurenti ai Cora.ro sunt Carrefour-Online.ro si eMag.ro, care livreaza in parteneriat cu Mega Image.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri