Asteptarile Answear merg in directia dublarii acestui numar in urmatoarele sase luni. Magazinul s-a lansat pe piata din Romania in noiembrie anul trecut.

Raluca Radu, country manager al Answear Romania, spune ca are ca scop, „in scurt timp”, sa ajunga intre primii 3 jucatori de fashion online din Romania. „Pentru anul 2016, ne-am propus sa crestem zona de shopping online impreuna cu comunitatea Answear si sa orientam publicul catre produse calitative, originale. De aceea, in perioada urmatoare vom introduce alte 50 de brand-uri in portofoliul Answear, pentru a diversifica si mai mult ofertele propuse clientilor nostri.”

Rezultatele obtinute de Answear pe piata locala vin sa confirme trend-ul general pentru piata de ecommerce locala, in continua ascensiune, care s-a dublat in ultimii doi ani in ceea ce priveste numarul de utilizatori si de comenzi online. Mai mult decat atat, zona de fashion ecommerce a inregistrat o crestere cu peste 30% in 2016 fata de 2015, crestere datorata mai ales diversitatii de produse si imbunatatirii serviciilor magazinelor online, fiind a doua categorie din punct de vedere al comenzilor din sectorul ecommerce, conform studiilor de piata.

Principalii concurenti ai Answear sunt FashionDays, FashionUP, Zoot, dar si H&M sau Zara.