„eMAG Commercial Traineeship” se adreseaza tinerilor cu experienta de minimum 2 ani in comercial, achizitii, vanzari, consultanta, audit sau analiza financiara, absolventi de studii superioare, cu spirit antreprenorial, agili si cu pofta de invatare.

Inscrierile se desfasoara in perioada 14 iulie – 3 august, programul urmand sa aiba loc in intervalul septembrie 2016 – februarie 2017. Toate posturile de traineeship vor fi platite, iar la final cei mai performanti participanti pot fi angajati in cadrul eMAG.

„Prin acest program vrem sa le oferim tinerilor posibilitatea sa inteleaga mai bine ce inseamna sa lucrezi alaturi de pionerii e-commerce din Romania. Avantajul pentru trainees este ca isi vor putea alege directia in care vor sa se dezvolte, product sau category management, vor trece prin unul dintre cele mai mari evenimente de shopping, Black Friday, si vor avea acces la un program de invatare gandit special pentru ei, de la induction si training de e-commerce, pana la training-uri de negociere si activitati dedicate de cunoastere a celorlalte echipe din departamentul Comercial”, spune Stejara Pircan, commercial director Hard Lines eMAG.

Programul „eMAG Commercial Traineeship” ofera participantilor sansa de a lucra alaturi de oameni cu experienta la dezvoltarea unor proiecte de impact pentru business-ul eMAG si de a acumula cunostinte in aria comerciala. Pe parcursul celor 6 luni, cei 10 trainees vor participa la planificarea, implementarea si monitorizarea campaniilor promotionale si le vor adapta in functie de evolutie si target. In plus, vor contribui la imbunatatirea experientei clientilor si la optimizarea categoriilor de produse, vor urmari indeplinirea indicatorilor de performanta, vor invata tactici de negociere cu furnizorii si vor gestiona stocurile de produse.

Citeste si:

Echipa comerciala din eMAG este organizata in doua departamente mari, fiecare cu roluri de Category Management si Product Management. Primul departament este Hard Lines si cuprinde categorii precum electronice, electrocasnice mici si mari, IT, mobile, casa&bricolaj, auto si petshop (mancare si accesorii pentru animale), iar cel de-al doilea este Soft Lines, cu sport, beauty, copii&jucarii, Home&Deco, media, carti si birotica.

Programul se adreseaza tuturor tinerilor absolventi din toata tara, cu minimum doi ani de experienta relevanta, si este dezvoltat in parteneriat cu Catalyst Solutions, companie specializata in recrutare si employer branding, care detine Hipo.ro, portal de cariera care se adreseaza candidatilor cu studii superioare.

Toti cei 10 trainees vor lucra in cadrul echipei comerciale din Bucuresti. Aplicantii se pot inscrie accesand http://www.hipo.ro/locuri-de-munca/sectiune/1244 pana la data de 3 august 2016. Dupa perioada de inscriere, aplicantii vor intra intr-un proces interactiv de selectie pe parcursul lunii august.