Magazinul online bestvalue.eu este creat in oglinda cu cel fizic situat in aeroport, astfel ca utilizatorii beneficiaza de aceleasi preturi in regim duty-free, de consultanta specializata, avand insa o perioada prelungita de achizitie, valabila inca din momentul in care a fost emis biletul de calatorie. Astfel, calatorii pot face achizitii in orice moment dupa emiterea biletului si pana la momentul zborului, fara a mai fi constransi de perioada limitata a unei escale sau de timpul ramas pana la imbarcare, fie ca ii asteapta o calatorie de afaceri sau una de vacanta.

„BestValue propune clientilor un concept inovator de cumparaturi, o perioada extinsa de achizitie de produse cu preturi in regim duty free, fie ca vor sa faca o surpriza placuta unei persoane dragi sau vor sa isi achizitioneze produse pentru vacanta. Estimam ca acest canal de achizitie va genera, pana la finalul anului vanzari de 1 milion de euro” a declarat Cristian Negoita, general manager Millenium Pro Design.

Cei care aleg platforma online pentru achizitii trebuie sa inregistreze biletul valabil inainte de a face cumparaturi. Produsele pot fi livrate la domiciliu sau la o adresa prestabilita. Calatorii pot comanda din fata laptopului sau chiar folosind telefonul mobil, fara a mai avea presiunea de timp din aeroport, intre doua zboruri sau inainte de imbarcare. Mai mult, sectiunea L'Attitude aduce sfaturi utile celor care urmaresc cele mai noi tendinte de lifestyle si fashion.

Millenium Pro Design opereaza sub brandul BestValue, o retea de magazine situate in cele mai importante aeroporturi din Romania, precum Bucuresti (Otopeni), Cluj si Timisoara, Craiova, Sibiu si Tirgu Mures.

Sursa foto: Shutterstock: Radu Bercan