„Desi la nivel general exista similitudini in comportament si achizitie, nu putem sa nu observam faptul ca fiecare regiune din tara are particularitatile sale”, spun reprezentantii magazinului. De exemplu, brasovencele prefera sa achizitioneze incaltaminte eleganta, neaparat cu toc. In judetul Iasi cumparatorii de moda online prefera un stil creativ, printre brandurile lor preferate regasindu-se si Desigual, brand recunoscut pentru motivele sale colorate si iesite din comun. Locuitorii Craiovei sunt foarte atrasi de brandul New Balance. In Timis peste 80% dintre brandurile preferate sunt cele care isi au originile in SUA.

„Pe langa cele de mai sus, mai amintim printre preferintele timisorenilor si: Converse, Vans, Toms, RayBan sau DKNY. Locuitorii regiunilor din primele doua locuri din top – Bucuresti si Cluj se aseamana foarte mult din punct de vedere al brandurilor preferate, despre care se intereseaza constant online, pe answear.ro. Primele patru branduri despre care se documenteaza online sunt dedicate sportului si activitatilor fizice, fiind urmate de catre Tommy Hilfiger. In Constanta, interesul pentru produsele concepute de brandul american – New Balance - este unul deosebit de ridicat, insa atentia se indreapta si catre brandurile si produsele dedicate copiilor. Iar la nivel de comanda medie, putem declara ca Brasovul, impreuna cu judetul Constata sunt regiunile in care media unei comenzi are cea mai ridicata valoare din Romania, aceasta depasind valoarea de 300 de lei”.

Diferentele se remarca si in cazul sesiunilor de pe telefonul mobil versus cele de pe desktop. Desi la nivel general, traficul de pe mobil il depaseste pe cel de pe desktop, in zonele Suceava, Cluj sau Iasi, utilizatorii prefera sa foloseasca cu precadere calculatorul. Insa, un adevar general valabil in cazul dispozitivelor mobile, este ca cele mai multe accesari de pe telefonul mobil vin de pe dispozitive Samsung.

Cei mai preocupati de achizitia online a produselor de fashion sunt utilizatorii cu varste intre 25-34 ani, urmati fiind de cei din intervalul 35-44 si 18-24. Derogarea o face insa Suceava, judet in care numarul celor cu varste cuprinse intre 18-24 este egal cu cei din categoria 35-44.

Citeste si:

„Desi costul transportului este acelasi, indiferent de zona de livrare, iar la comenzile de peste 150 de lei answear.ro ofera transportul gratuit, exista orase in care care utilizatorii sunt mult mai greu de convins sa achizitioneze online produse de imbracaminte de pe answear.ro . Daca in regiuni precum Tulcea, Sibiu si bineinteles Bucuresti, rata de conversie este una peste medie, nu putem spune acelasi lucru despre Giurgiu, Bistrita-Nasaud, Gorj sau Hunedoara. Insa, in aceste zone prevedem un potential ridicat al comenzilor online, bineinteles, cu ajutorul unor campanii dedicate de educare”, spune Raluca Radu, country manager Answear Romania.

La nivel international, in portofoliul Answear.ro, cel mai bine vandut brand este Tommy Hilfiger, in special categoriile camasi, tricouri si produse de incaltaminte. Acesta este urmat de brand-uri de street-sport precum: Converse, Adidas Originals, Nike Sportswear si New Balance, precum si de Mango sau de marcile proprii Answear & Medicine. Per total, produsele cel mai des achizitionate pe Answear.ro sunt topurile, pantofii sport, rochiile sau gecile, cand vine vorba de femei si tricourile, pantofii sport si camasile, cand vine vorba de barbati.