Fondatorii Rares Banescu si Mugur Frunzetti sunt in discutii avansate si cu parteneri din Italia.

Cu ajutorul retargetarii personalizate, Retargeting.Biz genereaza venituri pentru 200 clienti din Romania si 200 clienti din strainatate, ce provin din industrii variate, precum cele din fashion, IT&C, bancar, home&deco, flori, sport, travel si auto, in cea mai mare parte lideri in e-commerce pe nisa in care activeaza. In afara tarii, platforma mai are clienti in Bulgaria, Polonia, Letonia, Lituania, Estonia, India, Vietnam si US.

De la lansare si pana in prezent, Retargeting.Biz a generat pentru companiile care il utilizeaza 40 milioane de mesaje personalizate, vanzari suplimentare de peste 8.5 milioane de euro la o rata medie de conversie de peste 10%.

Citeste si:

“Estimam un portofoliu de 1.000 de clienti la finalul anului 2016, iar in urmatoarele saptamani vom anunta integrari cu jucatori mari din piata de IT din Romania, Bulgaria si Polonia”, spune Rares Banescu, CEO si fondator al companiei.

Tool-ul care ajuta magazinele online sa comunice personalizat cu clientii vine cu workflow-uri definite, insa poate fi customizat de utilizatori, oferindu-le posibilitatea de a stabili modul in care interactioneaza cu clientii lor.

Odata cu strategia de expanisiune a companiei si necesitatea dezvoltarii echipei a crescut. In acest moment, echipa Retargeting.Biz este formata din 25 persoane specializate pe tehnologie si digital.