O carte este inutila daca nu o citeste nimeni. Similar, eforturile tale de marketing sunt in van daca nu atrag trafic pe site, sau, daca vorbim de eCommerce, cumparatori. Du-ti marketing-ul la urmatorul nivel – acum este cel mai bun moment sa incepi sa folosesti efcient Facebook.

Reteaua sociala va atinge in urmatorii doi ani 2 miliarde de utilizatori – este, practic, un ocean de oportunitati si de oameni care tot timpul urmaresc cate ceva. Mai jos, cinci modalitati prin care poti atrage trafic pe site-ul tau, folosindu-te de cea mai mare retea sociala din lume.

Pagina optimizata pentru click-uri pe Website

Este simplu – daca oamenii nu localizeaza link-ul, pur si simplu ignora si dau scroll in jos. Asa ca fa pagina astfel incat link-urile relevante sa se vada in fiecare loc. O facilitate buna a Facebook in acest sens este butonul call-to-action situat in partea superioara a paginii, alaturi de butonul de Like.

Creaza postari memorabile

Este ca un pitch rapid – daca folosesti cuvinte si propozitii eficiente, scurte, rezultatele pot fi foarte bune. Continutul trebuie construit intr-o maniera suficient de atractiva incat cititorii tai sa interactioneze cu postarea si deci sa primeasca autoritate mai buna din partea Facebook.

Cateva ponturi – evita caps-lock-ul, scrie pe un ton user friendly si cu umor – daca se potriveste. Un titlu bun face jumatate din “treaba” atragerii unui click.

O lista de eMail

Exista un software de eMail marketing care iti permite sa creezi un formular care poate fi adaugat pe landing page, folosind reclame Facebook.

Pasii simpli pentru implementare sunt:

  • selecteaza software-ul bun de eMail marketing pentru a-ti pregati o lista;
  • blog-ul/magazinul online ar trebui sa aiba un landing page;
  • o reclama care trimite catre landing page te poate ajuta sa atragi trafic pe Website

Daca campania este despre ceva clar, un landing page poate fi eficient atat in cresterea traficului cat si a ratei de conversie.

Targetarea in functie de interes

Targetarea in functie de hobby-uri si interesele indivizilor poate fi cruciala pentru atragerea traficului pe Website-ul tau.

Este posibil sa delimitezi audienta in functie de interese, educatie, hobby-uri si altele. Sa spunem ca vinzi produse sportive intr-o anumita tara. Poti targeta potentialii clienti dintr-o anumita regiune care, in prealabil, au dat like altor magazine care vand produse sportive. Este posibil de asemenea sa canalizezi audienta pentru a atrage persoane care au o rata mai mare de probabilitate sa iti devina clienti.

Pentru a targeta eficient persoanele in functie de interese, asigura-te ca parcurgi cu atentie Facebook Graph Search, pentru a intelege cum functioneaza.

De asemenea, iti ofera idei privind concurenta in industria ta – cum fac ei advertising si ce interese comune au potentialii fani.

Remarketing-ul este esential

Majoritatea business-urile au succes datorita “business-ului repetat”. Cand un client considera ca ai calitate buna, automat pentru el devii seller prioritar. Brand-ul tau reprezinta mai mult decat altele.

Asa ca devin relativ usor sa il faci sa se intoarca pe site-ul tau, prin reclame relevante pe Facebook. Pentru a implementa asta, adauga Facebook remarketing pixel pe Website-ul tau. Apoi construieste reclame personalizate care incurajeaza clientii sa se intoarca pe site-ul tau – implementeaza, reuseste si apoi repeta.

Sursa foto: Shutterstock: StudioMonkey

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri