Cristina Martinas a construit in ultimii aproape trei ani prezenta Flanco pe online si a reusit sa creasca ponderea comenzilor de pe Internet din total pana la 15-16%. Mai mult, ponderea platilor non-cash in cadrul Flanco a ajuns la 40%, spune directorul comercial al companiei, intr-un interviu exclusiv si in-extenso cu WALL-STREET.

Cristina se autocaracterizeaza ca fiind foarte autodidacta, ii place sa invete lucrurile singura si sa experimenteze. “Extrem de incapatanata – cand stiu ca se poate face un lucru, nu cedez. Daca vad solutia, am vizibilitate si directia necesara, nu se poate sa mi se spuna nu!”, afirma ea.

Afla din interviu ce alege Flanco.ro – penalizare SEO, sau UX, si cum calculeaza aceste decizii, dar si perspective asupra concurentei, pietei si evolutiei eCommerce-ului din Romania.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri