WatchShop.ro, magazin online de ceasuri si accesorii dedicat barbatilor, estimeaza ca va vinde online romanilor ceasuri in valoare totala de aproximativ 160.000 de euro de Black Friday anul acesta, in crestere cu 20% fata de 2015.

Estimari Black Friday 2016: 1.800 de ceasuri cumparate online de pe WatchShop

Reprezentantii WatchShop se asteapta ca romanii sa cumpere nu mai putin de 1.800 de ceasuri din magazinul lor online cu ocazia Black Friday de anul acesta. Referitor la trendurile si comportamentul de achizitie manifestat de cumparatorii online de ceasuri, previziunile WatchShop vizeaza o crestere cu 15% a cosului mediu de cumparaturi fata de anul trecut, precum si o orientare tot mai pronuntata a romanilor catre branduri cunoscute si puternice, din categoria premium.

„Ne asteptam ca barbatii sa fie – si de data asta – cei mai numerosi, dar si cei mai avizi cumparatori de ceasuri. In intampinarea pasionatilor si cunoscatorilor de ceasuri venim anul acesta de Black Friday si cu niste produse unicat, ceasuri cu mecanisme elvetiene si design personalizat. Pe langa acestea, oferta noastra cuprinde ceasuri pentru toate gusturile si pe toate segmentele de pret”, a declarat Catalin Florea, CEO WatchShop.

Retrospectiva Black Friday 2015: ceasurile – o categorie din ce in ce mai cautata de Black Friday

Conform datelor companiei, au fost cumparate online 1.500 de ceasuri de Black Friday anul trecut, in conditiile unei cresteri cu aproximativ 20% a cosului mediu de cumparaturi fata de o zi obisnuita. De asemenea, Black Friday 2015 a insemnat si o crestere de pana la 10 ori a traficului si de pana la 15 ori a valorii comenzilor fata de o zi normala.

Orele preferate ale romanilor pentru cumparaturile online de ceasuri cu ocazia Black Friday, cand s-a inregistrat varful absolut de comenzi, au fost chiar startul reducerilor, intervalul 00:00 – 01:00, respectiv dimineata, intre 10:00 si 12:00. Cei mai multi cumparatori online de ceasuri de Black Friday au provenit din orase ca Bucuresti, Cluj, Timisoara, Constanta, Ploiesti si Pitesti.

Cel mai scump ceas achizitionat anul trecut s-a ridicat la valoarea de 4.500 de euro, iar cele mai vandute si cautate branduri au fost Casio, Fossil, Citizen, Festina si Seiko. Romanii s-au uitat, pe de o parte, la discounturile generoase, iar pe de alta parte, la design-ul si modelul cumparat. Au fost foarte cautate ceasurile casual, dar si ceasurile special concepute pentru activitati sportive.

Ceasurile unicat – una dintre surprizele Black Friday-ului de anul acesta

Anul acesta, in oferta de Black Friday WatchShop se vor regasi si ceasuri 100% personalizate, cu design unic si mecanisme elvetiene de cea mai buna calitate, prin prisma unui parteneriat cu Augustin Matei, singurul design roman de ceasuri. Pretul de pornire pentru un astfel de ceas este de 1.000 de euro si variaza in functie de materialele utilizate si gradul de personalizare.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri