FashionUP si-a propus ca Black Friday 2016 sa fie un eveniment special pentru clientii sai, pentru a le rasplati fidelitatea. Magazinul a promis ca pana la sfarsitul anului va lista aproximativ 50.000 de produse, iar cifra aceasta a fost atinsa in luna octombrie.

Pentru weekendul dedicat cumparaturilor, FashionUP a pregatit peste 60.000 de produse. Toate acestea vor avea pret special, iar reducerile ajung pana la 80%. Campania de Black Friday se va desfasura intre 18 si 20 noiembrie, iar FashionUP estimeaza ca va vinde peste 100.000 de produse in acest interval. Mai mult, compania se asteapta la o cifra de vanzari de aproximativ 10 milioane de lei.

In plus, magazinul a pregatit si cateva surprize pentru finalul acestui an. Prima este lansarea primei colectii de produse pentru casa, debutand astfel in segmentul Home&Deco. Aceasta cuprinde produse de tapiterie si decoratiuni interioare, precum draperii, cuverturi, perne decorative si multe alte produse perfecte in fiecare casa. Apoi, FashionUP a pregatit o noua sectiune de imbracaminte si incaltaminte pentru copii cu sute de articole pentru toate varstele. Iar o surpriza pentru adulti este disponibilitatea incepand cu luna noiembrie a circa 5.000 de produse Heine, marca germana de imbracaminte renumita pentru croielile indraznete si sofisticate.

Citeste si:

O veste buna inainte de Black Friday a venit in octombrie, cand FashionUP a devenit distribuitor oficial in Romania al brandului LaRedoute. Parteneriatul s-a dovedit unul de succes, in doar trei saptamani fiind vandute cateva mii de produse. Acestea au reprezentat 25% din vanzarile magazinului pe luna octombrie. Prin aceasta colaborare, FashionUP a adus in Romania colectii business pentru femeile active, preocupate de eleganta si alegerile inspirate in vestimentatia lor.

Alte business-uri care vor participa la Black Friday sunt eMag, PCGarage, EvoMag, dar si FashionDays.ro si Cel.ro.