“Inregistram o crestere de 70% a valorii medii a unei comenzi, in comparatie cu cea de anul trecut de Black Friday. De asemenea, observam ca romanii incep sa cumpere produse cu o valoare mai mare, pe fondul cresterii nivelului de trai si a puterii de cumparare”, a declarat directorul general al evoMAG, Mihai Patrascu, potrivit News.ro.

Magazinul online a inregistrat vineri, pana la ora 17:00, peste 10.000 de comenzi, fiind epuizat aproape jumatate (peste 45%) din stocul de produse alocat pentru Black Friday. Totodata, peste 300.000 de persoane au intrat pe site-ul retailerului IT pentru a vedea produsele la reduceri. Romanii au fost interesati cel mai mult de telefoane mobile, acestea fiind urmate in topul preferintelor de laptopuri, televizoare si gadget-uri.

Dintre cei care au plasat vineri comenzi, 1.500 au optat pentru ridicarea produselor din showroom, iar 500 dintre acestea au fost deja preluate de catre clienti. Magazinul online de produse IT evoMAG, detinut de firma Evolution Prest Systems, a mizat pe vanzari de aproximativ 4,5 milioane de euro in perioada de Black Friday, in crestere cu 50% fata de vanzarile de anul trecut din cadrul aceluiasi eveniment.

Citeste si:

Black Friday - Vinerea Neagra - este ziua care urmeaza Zilei Recunostintei in Statele Unite si care deschide sezonul de cumparaturi de Craciun. Comerciantii romani au preluat acesta sarbatoare, care in acest an are loc in data de 18 noiembrie.

Totusi, unii retaileri anunta reduceri si inainte sau dupa ziua evenimentului. Cele mai mari companii care ofera reduceri cu ocazia Black Friday in Romania sunt eMag.ro, evoMag, Elefant.ro, Flanco, Ikea sau Carrefour. evoMAG a realizat anul trecut o cifra de afaceri de 18,5 milioane de euro, iar magazinul online este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane.