„Reducerile ca de Black Friday continua la FashionUP cu «Black Week». Ne-a bucurat foarte mult impactul pozitiv pe care il are acest eveniment si am adaugat deja produse noi cu oferte speciale dedicate fiecarei zile. Marti, de exemplu, va fi «#shoesday», o zi in care vom promova noi oferte la incaltamintea pentru femei, barbati sau copii. Vor urma zile dedicate rochiilor, articolelor sport si multor altor produse pentru care am negociat preturi reduse cu furnizorii nostri. Vrem ca astfel sa ii ajutam pe toti clientii nostri sa isi cumpere ce doresc“, a declarat Alin Stanciu, fondator FashionUP.

La final de Black Friday, FashionUP a consemnat urmatoarele rezultate:

  • 27.000 produse vandute, fata de 8.500 in 2015
  • Volum total al vanzarilor de 4 milioane lei
  • Cele mai multe comenzi au fost inregistrate din orase precum: Bucuresti (38% din volumul total al comenzilor), Constanta, Cluj, Timisoara, Iasi
  • Cea mai mare comanda inregistrata a fost in valoare de 6.200 lei
  • Cel mai scump produs vandut a fost un ceas Ferragamo in valoare de 4.079 lei
  • Cosul mediu de cumparaturi a fost de: 260 lei
  • Printre cele mai populare categorii s-au numarat: geci si paltoane pentru femei, rochii si incaltaminte barbati
  • Traficul online s-a mentinut ridicat tot weekendul, aproximativ 600.000 clienti vizitand site-ul in cele trei zile de reduceri
  • In total, au fost plasate 16.000 de comenzi