Bringo, platforma lansata de Ascend Netsolutions pentru a-i scuti, pentru inceput, pe clientii din Bucuresti de orele lungi petrecute la cumparaturi, intentioneaza sa introduca posibilitatea platii cu cardul, respectiv extinderea serviciilor si in alte 2-3 orase mari din tara.

Ascend Netsolutions, compania care a lansat aplicatii precum StarTaxi si Oliviera, a investit 200.000 de euro in proiectul Bringo, prin care isi propune sa tranzactioneze…timp.

“Timpul este una dintre cele mai ciudate marfuri si una dintre cel mai greu de conservat si una dintre cele mai dificil de vandut, cumparat, tranzactionat. Si atunci am incercat sa inventam o aplicatie care asta face, tranzactioneaza timp. Intre timp am realizat ca ea tranzactioneaza si confort”, a spus Mihai Paun, in emisiunea Profesionistii in Retail.

Prima setare pe care cumparatorul trebuie sa o faca atunci cand intra in aplicatie este sa stabileasca o adresa. In functie de locatia aleasa, sunt listate magazinele partenere cele mai apropiate. Clientul intra in magazinul dorit, unde gaseste lista produselor. Pasul doi este asezarea produselor in cosul de cumparaturi din aplicatie, urmand sa se afiseze valoarea totala a bonului, cu tot cu taxa de livrare, care este de 19,99 lei. Comanda este imediat alocata livratorilor care s-ar putea afla pe o raza de un kilometru in jurul magazinului. Dupa ce comanda a fost preluata, livratorul merge in magazin si face cumparaturile. El poate intra in contact cu clientul, in cazul in care, de exemplu, nu gaseste un produs la raft, iar lista trebuie revizuita. Dupa ce a terminat cumparaturile, livratorul merge la adresa indicata de client pentru livrarea comenzii.

“Este un produs greu de comunicat, pentru ca nu mai exista un altul. Trebuie sa faci educatia oamenilor, e complicat sa intelegi ce se intampla in spate. Nu e un e-shop, nu e un market place, nu e nici macar un agregator. E toate trei la un loc, peste care se adauga un sistem de logistica tip Uber. Din cifrele noastre din octombrie pana acum rezultatele arata mai bine decat estimam noi. Cosul mediu este de doua ori si jumatate mai mare decat am socotit noi initial, fara plata prin card pe care planuim sa o introducem intr-o luna, rata de recurenta este cu circa 50% mai buna decat estimasem noi initial, iar costul per user este la jumatate. Ceea ce ne duce in privinta intrarii pe profit undeva la un an si jumatate din momentul lansarii”, crede Paun.

Potrivit acestuia, valoarea medie a cosului de cumparaturi este de circa 55-60 euro. Zilnic, platforma inregistreaza aproximativ 100 de comenzi. Numarul acestora creste, paradoxal, in weekend.

Momentan, pe Bringo sunt inscrisi intre 15 si 20 de retaileri, de la branduri de tip retea pana la mici business-uri de nisa, gen bacanii, magazine specializate, brutarii, patiserii.

“Fiind un model nou de business poate sa schimbe obiceiuri de consum. Am mai vazut asta la StarTaxi. Acolo s-a intamplat acelasi lucru, s-au schimbat obiceiurile de consum in taximetrie in maxim jumatate de an. La inceput exista o reticenta, la inceput nicio firma de taxi nu ne-a bagat in seama. In cazul Bringo foarte greu a fost sa agregam acolo marii jucatori din retail. Pe cei mici a fost mai usor. Insa in momentul in care intra unul din cei mari lucrurile se schimba”, adauga Mihai Paun.

Pe lista de obiective privind acest proiect se afla, potrivit lui Mihai Paun, introducerea platii cu cardul, posibilitatea unei comenzi multiple si a comenzii planificate.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Economie »


Setari Cookie-uri