ecomTEAM este organizat in parteneriat cu FAN Courier, PayU, Banca Transilvania, DWF, ContentSpeed, CustomSoft, Alpha Bank, Balkan eCommerce, dealavo.

Din punct de vedere al marketing-ului, Victor Avram este de parere ca Romania sta foarte bine, comparativ cu tari precum Polonia si Germania,

"In Romania, rata de vizualizare a bannerelor e mare. In zona de comert rata este de 67%, fata de Polonia in care este de 44% si Germania 50%.(..)In trade-ul romanesc exista 2,7 miliarde de afisari in fiecare luna, iar 60% sunt in Facebook. Fiecare om vede aproape de 300 de afisari numai din Facebook."

Pentru a ajunge cat mai bine la utilizatori, Avram a indemnat jucatorii din e-comerce sa isi faca o masa critica de date.

Citeste si:

"Fiecare are date despre propriul lui utilizator pe care le foloseste pentru conversie. Nimeni nu se gandeste sa puna datele impreuna, ca sa faca o masa critica de date si sa adune clientii mai inteligent. Exact pe acele date poti sa-ti iei si bani", a spus Victor Avram la ecomTEAM.

Urmareste live blogging-ul de la ecomTEAM pentru a afla cele mai importante discutii de la unul dintre cele mai importante evenimente de e-commerce din regiune.

Live blogging de la ecomTEAM 2017

Live blogging de la ecomTEAM 2017

Sursa foto: Ovidiu Udrescu