In 2007 sunt puse bazele www.dol.ro, la acea vreme fiind printre singurele platforme online ce ofereau peste 10.000 de produse din categoriile carti, jucarii si papetarie. Prin investitiile continue si o crestere anuala a cifrei de afaceri cu 50-60%, Dol.ro ajunge sa reprezinte 12% din business-ul Diverta, obiectivul setat pentru urmatorii 3 ani fiind de 20-25%.

”Am preluat adminstrarea acestei platforme de aproximativ 5 ani, timp in care am reusit sa pozitionam Dol.ro printre unele din cele mai dezvoltate platforme online a retail-ului de carte, papetarie si jucarii. Un alt obiectiv pentru perioada urmatoare il reprezinta vanzarea de produse nelistate in retail-ul nostru; spre exemplu, pentru 2017 avem ca obiectiv dezvoltarea gamei de produse de puericultura, travel precum si consolidarea gamei de gadgets – o gama care a avut cea mai mare crestere in cadrul Diverta pentru 2016”, a declarat Octavian ENE, managerul Dol.ro.

Conform Ministerului de Finante, Diverta a generat afaceri de 45,6 mil. lei in 2016, la o pierdere de circa 70.000 de lei.