Sondajul a fost realizat pe un esantion de 930 persoane care au facut cumparaturi online in ultima jumatate de an si va fi prezentat integral in cadrul ecomTEAM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing digital, care va avea loc pe 2-3 aprilie, la Brasov.

In ceea ce priveste compararea preturilor sau realizarea de achizitii, procentele nu sunt foarte diferite fata de anul trecut.

Practic, daca in februarie anul acesta, in jur de 25,8% dintre cei care detineau un smartphone l-au folosit pentru a compara preturi, la inceputul lui 2013 procentul era de 21,4%.

Citeste si:

Totodata, cei care detin un smartphone si il utilizeaza pentru achizitii ajung la un procent de 19,2%, fata de 15,1% anul trecut.
“Evolutia nesemnificativa a utilizarii smartphone-urilor pentru achizitii online, in conditiile in care numarul de smartphone-uri a crescut vizibil, are de a face si cu lipsa adaptarii site-urilor de e-commerce la aceste terminale. Jucatorii din aceasta industrie trebuie sa inteleaga ca telefonul mobil reprezinta pentru ei o poarta mare de acces catre persoanele care fac cumparturi online. Practic vorbim aici de o oportunitate pe care nici unul din jucatorii cu pretentii din e-commerce nu isi poate permite sa o rateze” a spus Daniel Enescu (foto), managing partner Daedalus Millward Brown.

Numarul de clienti online care detin smartphone-uri a crescut de la 44% in 2013 la 58% in 2014.

Studiul a fost realizat utilizand panelul Daedalus Online, pe un esantion de 930 persoane care au facut cumparaturi online in ultimele 6 luni. Esantionul a fost cules in doua valuri - in februarie 2013 si februarie 2014. Eroarea de esantionare este de +/-4%.

Intregul studiu realizat de Daedlaus Millward Brown va fi prezentat de catre Daniel Enescu in cadrul ecomTEAM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing digital, care va avea loc pe 2-3 aprilie, la Brasov.

Printre alti manageri, antreprenori si specialisti care vor participa la ecomTEAM se numara Iulian Stanciu, directorul general al eMag.ro; Dan Vidrascu, CEO al Elefant.ro; Dan Bulucea, CEO al Google Romania; Catalin Cretu, directorul general al Visa Europe Romania; Daniel Nicolescu, CEO al PayU pentru Europa de Sud Est; Razvan Diratian, CEO al Avon Romania si Republica Moldova; Cristina Vasilescu, coordonator e-shop in cadrul Intersport, Andrei Stefan, e-commerce manager in cadrul Vodafone Romania; Cosmin Costea, e-commerce manager la Metro Cash & Carry Romania; Radu Butufei, director e-commerce Carrefour Online; Marius Pahomi, directorul general al Conversion; Lucian Aldescu, directorul general al DPD Romania; Zoli Herczeg, partner business evangelist in cadrul Microsoft; Alexandru Lapusan, CEO si cofondator al Zitec; Radu Sitaru, directorul general al Netbridge Services; Marius Dosinescu, CEO si cofondator al grupului Floridelux; Marian Alecsiu, CEO si cofondator al F64 Studio.