Retailerul suedez de imbracaminte Hennes & Mauritz (H&M), prezent si in Romania cu o retea de 28 de magazine, a intrat recent in zona vanzarilor online in Franta. Aceasta este cea de-a zecea piata unde compania detine un magazin online, scrie Thedrum.com.

Magazinul ofera pe langa o selectie bogata de articole vestimentare si accesorii si produse de decoratiuni interioare din gama H&M Home, disponibile doar cumparatorilor online.

“Este un moment important pentru clientii francezi care pot achizitiona astfel 24 de ore din 24 articolele preferate fie ca se afla in fata unui calculator, a unui telefon mobil sau tablet, oriunde in Franta”, a declarat Thomas Lourenço, director general H&M Franta.

Primul magazin online H&M a fost deschis in Suedia, tara de origine a companiei, urmat de cele din Danemarca, Norvegia, Finlanda, Germania, Austria, Marea Britanie, Olanda si Statele Unite ale Americii.

O miscare similara ar putea fi asteptata si in Romania, unde retailerul detine deja o retea de 28 de magazine care i-au adus anul trecut vanzari de 101 milioane euro. Mai mult, principalul sau competitor, Inditex, va intra la inceputul lunii aprilie in zona comertului online cu brandul Zara. Grupul spaniol a introdus anul trecut si platforma online pentru Pull&Bear.

Numarul angajatilor H&M Romania a ajuns la circa 700 de persoane la sfarsitul anului trecut, cu 100 mai multe decat in 2012.

Vanzarile H&M la nivel mondial au urcat cu 9% in anul fiscal 2013, la 150 miliarde coroane suedeze (17 miliarde euro), in timp ce profitul net al companiei a avansat de la 16,8 miliarde coroane la 17,1 miliarde coroane (1,92 miliarde euro).

H&M a fost fondat in Suedia 1947 si are peste 3.100 de magazine pe circa 50 de piete, inclusiv unitati deschise in sistem de franciza.

Pentru anul fiscal 2013/2014, H&M are in plan extinderea retelei cu aproximativ 375 de magazine noi.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri