Succesul unui business in online tine de imbinarea dintre SEO si social media, lipsa corelarii celor doua componente ducand la esec, crede John Heffernan (foto), specialist online in cadrul Foundry Communications, prezent la evenimentul ecomTEAM organizat de catre wall-street.ro la Brasov.

In prezentarea sa "Google Hummingbird and the New SEO", reprezentantul Foundry Communications a aratat ca optimizarea SEO nu a murit, ci doar este intr-un continuu proces de dezvoltare..

“Google a facut schimbari majore motorului de cautare, numai in ultimul an schimband peste 600 de algoritmi. Ceea ce este cu adevarat important este ca trebuie sa produci continut valoros pentru ca Google sa trimita la tine. Daca dezvolti continut, atunci clientii vor ajunge la tine deoarece continutul este important, relevant. Vei crea legaturi, vei genera incredere. Daca nu vei crea informatii utile, mai bine nu le faci pentru ca risti sa pici in cealalta extrema, cand clientii ajung sa fuga de tine”, a declarat John Heffernan.

Nu are nicio importanta sa ai mii de followeri pe Twitter si numai cativa care sa vorbeasca despre tine

Facand o legatura cu rolul social media in business, specialistul in online a dat exemplul Twitter si al limitarii la a scrie texte de numai 140 de caractere si cat de importante sunt doar cateva caractere pentru a populariza informatiile.

“Prin Twitter poti gasi cel mai usor ce spune lumea despre tine, practic poti observa parcursul informatiei tale. Acest lucru nu tine de numarul de prieteni/followeri, ci de prietenii care te citesc efectiv. Nu are nicio importanta sa ai mii de followeri pe Twitter si numai cativa care sa vorbeasca despre tine. Ganditi-va ca aveti la indemana 140 de caractere ca sa sintetizati esentialul businessului. Ideal ar fi sa incercati sa concentrati esentialul in mai putin pentru 100 de caractere. In acest mod, lasati locul de impresii si de retweet”, a completat Heffernan.

Asculta dublu decat vorbesti

Specialistul mai recomanda celor care detin un magazin online sau isi doresc sa creeze unul sa asculte ceea ce se intampla, dar mai presus sa conduca SEO si aplicatiile social media in interesul lor si sa nu cada in extrema in care ele il conduc pe proprietarul unui magazin online.

“Primul lucru in vanzari este ca trebuie sa asculti de doua ori mai mult decat spui. Tu, ca proprietar al unui business in online, trebuie sa conduci SEO si social media, nu lasa cele doua instrumente sa te conduca pe tine”, a mai spus John Heffernan.

ecomTEAM este un eveniment organizat de wall-street.ro in parteneriat cu ProfitShare, PayU, DPD, Vodafone, Visa, Gemius, Metro, Zitec, Okazii.ro, Miniprix, Daedalus Online, CashOut, Microsoft si ShopMania Biz.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri