“Cand aleg sa faca cumparaturi pe Internet, oamenii sunt impinsi de impuls. El este in principal cel care dicteaza. In cazul Carrefour Online, la un an de la lansare, valoarea bonului de cumparaturi pe Internet este de patru ori mai mare decat in hipermarket”, a aratat reprezentantul Carrefour.

El a mai precizat ca in cursul unei saptamani magazinul online al Carrefour primeste intre sute si mii de comenzi. “Se comanda foarte mult seara intre orele 21:30 si 24:00. Este momentul in care ti-ai culcat copiii si te preocupa cumparaturile. Surprinzator este ca cel mai selectat interval orar pentru livrarea produselor este intre orele 14:00 si 16:00”.

Intrebat cand va deschide si un magazin online in provincie, Radu Butufei a aratat ca exista interes si catre orase importante din tara, dar momentan inca perfectioneaza livrarile in Capitala.

Citeste si:

“Traficul pe site-ul nostru este 50% din Bucuresti si 50% din provincie. Ne uitam la exintdere in provincie. Vizam orasele Iasi , Cluj, dar si Constanta. Trebuie mai intai sa perfectionam livrarea in Bucuresti si apoi ne vom extinde”.

Radu Butufei a mai aratat ca femeile cumpara cel mai des de pe Carrefoour Online.“60% dintre clientii Carrefour Onlinie sunt femei cu varsta cuprinse intre 28-45 de ani cu cariera sau cu copii”, a conchis managerul lantului francez de hipermarketuri.

ecomTEAM este un eveniment organizat de wall-street.ro in parteneriat cu ProfitShare, PayU, DPD, Vodafone, Visa, Gemius, Metro, Zitec, Okazii.ro, Miniprix, Daedalus Online si CashOut.