Comentarii pe articolul Brandul, ca o gradina carpatina


LOGO ROMANIA

Horia Popa la 3 August 2010, ora 17:09
Buna ziua,

V-am citit articolele deosebit de pertinente referitoare la istoria rock-ului , am comis si eu niste mici reconstituiri arheologic la radio pe Genesis, Peter Gabriel, Syd Barrett si altii. Va rog sa nu intrerupeti seria, e deosebit de captivant felul in care o faceti.
Referitor acum la articolul Dvs. ' Brandul ca o gradina carpatina ' : Eu am citeva sute de logo-uri la activ, am terminat design, ma ocup de identitate vizuala din '83. Ceea ce spun este ca acest logo produs de asocierea THR/TNS, il faceam in ceam mai proasta zi a mea, daca eram beat si aveam o mana in ghips, pe bani mult mai putini. Sint in Romania atitea firme de comunicare vizuala cu specialisti in design si marketing , sint atitea facultati de design, fiecare cu aproximativ 90 de studenti/ / an, daca se apela la noi ar fi rezultat mii de variante care ulterior s-ar fi supus oricator studii de raspuns din piata si ar fi iesit o treaba superba. Dar acest logo e un injuriu atit la adresa meseriei de graphic designer, cit si a contribuabilior care au platit aceasta gafa. Spuneti-mi si mie, ce are acea frunza de palmier cu ' Gradinile Carpatice ' ? Sau care e gama cromatica a semnului ? Sau ce gradini sint in Carpati, Doamne iarta-ma, ca merg de 40 de ani prin toti Carpatii si n-am intilnit o gradina ?
Laura Tudor la 4 August 2010, ora 10:30
Sunt intr-u totul de acord cu antevorbitorul meu, este o bataie de joc, la adresa contribuabililor, adica la adresa noastra, care trebuie sa platim serviciile unei firme straine, care nici macar nu cunoaste Romania si ceea ce poate oferi Romania in turism, daca s-ar face turism in adevaratul sens al cuvantului. Si sotul meu este designer, dar din pacate in tara asta, unde altii se dau drept specialisti in domenii cu care nu au nimic in comun, asa cum spuneam mai devreme, artistii nu sunt lasati sa creeze, sa-si faca meseria, mai bine aruncam banii la straini, ca sa ce? sa creeze imaginea Romaniei pe care nu o cunosc. Oricum asa ne trebuie daca nu stim sa ne apreciem valorile si nu stim sa le exploatam pentru bine nostru, sunt o multime de designeri, chiar si studenti la arte care ar fi putu face un logo mult, mult mai sugestiv si mai inteligent, dar la noi nu se vrea, acesta este adevarul.

  Inapoi la articolul Brandul, ca o gradina carpatina

Wall StreetUltimele stiri online din economie si afaceri

Cauti inspiratie in business sau vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri care influenteaza mediul de afaceri? Activeaza notificarile