Comentarii pe articolul Brandul, ca o gradina carpatina


" Brandul ca o grădină carpatină"

Stepan Aurelia Elisabeta la 3 August 2010, ora 17:09
Am citit și ascultat multe despre acest " brand", dar nimeni dintre voi nu explică oamenilor de rând ( printre care mă număr și eu ) dece acest brand a fost necesar să fie creat în străinătate și nu la noi în țară ? Chiar dacă ar fi costat atât cât a costat,nu putea chiar nici-o formă nici-un particular să tragă.. " trei linii și trei surcele" ? Altă nemulțumire ... și subiect pentru ca să " explodeze mămăliga " și pe bună dreptate se consideră de către mulță lume o altă momeală aruncată ca să ne mai treacă foamea și dfisperarea ! Oare există o explicație și pentru percererea prostimii ? sau el acum nu mai contează , până data viitoare când vor merge complect înebuniți deatâtea intoxicări încolonați cuminți spre urnele de votare !

  Inapoi la articolul Brandul, ca o gradina carpatina

Wall StreetUltimele stiri online din economie si afaceri

Cauti inspiratie in business sau vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri care influenteaza mediul de afaceri? Activeaza notificarile