Comentarii pe articolul Brandul, ca o gradina carpatina


Gandind practic- TURISMUL

Maries Adelina la 4 August 2010, ora 02:48
Mi se pare ceva foarte similar cu ”caut calul dupa potcoava”. Ideea e urmatoarea: TURISMUL prin natura lui e ceva ce atrage prin CURIOZITATEA de a vizitata acele locuri. Un logo costa prea mult si face prea putin. Tursimul romanesc are nevoie de carti, reviste, site-uri de popularizare, ghiduri turistice atent gandite care prin prezentare sa atraga interesul pentru vizitare. Daca doamna UDREA s-ar fi prezentat la targl din China cu materiale documentare in care sa prezinte obiectivele turistice (pe toate in ansamblul lor), materiale traduse in mai multe limbi si pe care sa le fi distribuit gratuit in cadrul targului ar fi avut impact si mai mare. Logo percepe drept de autor pe cand materialele de popularizare a turismului romanesc (ghid turistic, reviste, cd-uri) le faci in asa fel incat sa nu intre la socoteala drepturi de autor etc.

Ma rog gandirea mea practica dintotdeauna asta imi spune.

LOGIC CA NU MA DUC SA VIZITEZ O TARA PENTRU LOGO-UL EI SAU IDENTITATEA VIZUALA DE N SECUNDE PE CARE O ARE. Ma duc pentru atractiille turistice.

in concluzie turismul romanesc are nevoie de materiale de popularizare primordial si apoi de logo si alte fitze.

  Inapoi la articolul Brandul, ca o gradina carpatina

Wall StreetUltimele stiri online din economie si afaceri

Cauti inspiratie in business sau vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri care influenteaza mediul de afaceri? Activeaza notificarile