Comentarii pe articolul Agentie de publicitate, ma repozitionez si o iau de la zero


peste spin

Ioan Maxim la 20 Noiembrie 2007, ora 09:22
peste spin
Cred ca e un articol de luat in vedere la nivel big market target pentru ca sa se simta noile tendinte in publicitate si apropierea de noile cerinte in marketing. Ar putea sa invete multi specialisti din articol si sa se edifice un marketing ce sa ne apropie mai mult de serviciile pietei UE. Avand in vedere ca multi noi investitori vor sa intre pe piata romaneasca si afacerile lor se ineaca, dupa investitii considerabile, tocmai din lipsa unei publicitati profesionale si a necunoasterii targetului start-up bussines. Overspin chiar trece peste spin. E super!
Gabriel Patru la 20 Noiembrie 2007, ora 12:18
Treaba cu excluderea departamentului de planning nu este neaparat cea mai fericita, avand in vedere ca, din cate am citit, oamenii deja angajati la Overspin au o viziune si pregatire in marketing.

Parerea mea este ca tocmai un astfel de departament ar putea fi un punct forte al Overspin. Backgroundul persoanelor implicate in agentie o poate pozitiona drept o agentie foarte strategica, capabila de a integra foarte bine comunicarea si rolul ei in mixul de marketing...

Un punct slab ar putea fi eventuala deficienta in munca de creatie - pana la urma ceea ce defineste o agentie de publicitate este creativitatea, daca nu, s-ar numi firma de consultanta...
Florin Maxim la 20 Noiembrie 2007, ora 13:16
Planningul e o discutie atat de lunga si imi pare rau ca nu pot da mai multe explicatii aici...insa as putea sa argumentez ca "departamentul" de planning in agentii este o chestie inventata si in nici un caz o nevoie!!
Gabriel Patru la 27 Noiembrie 2007, ora 16:27
Ai dreptate, planningul implica discutii mult mai ample de cat poate permite o rubrica de comment la un articol. As putea continua ca in foarte multe cazuri este un departament - acolo unde exista - destul de controversat, dar nu as merge pana la acolo incat sa spun ca este ceva pur artificial si invetat de agentii in scopul strict de a stoarce niste bani in plus de la clienti. As putea fi de acord cu faptul ca exista oameni care nu au nici flerul si nici pregatirea de a face acest job cu responsabilitate, dar si acest lucru ar trebui sustinut cu dovezi. Nu avem cum epuiza un astfel de subiect aici, dar ramane deschis, cine stie, poate pentru o viitoare intalnire AdBreak. Respect

  Inapoi la articolul Agentie de publicitate, ma repozitionez si o iau de la zero

Setari Cookie-uri