Comentarii pe articolul Peste 90% din spoturile sociale difuzate pe TV sunt negative si nu ajuta la educarea populatiei


Come on!

Shorty la 2 Septembrie 2008, ora 13:21
Come on!
Abordarea negativa atrage atentia si diferentiaza spotul din multimea de spoturi cu mame de succes si familii fericite. Faci apel la frica pentru a sustine un punct de vedere. Iar "reprezentantii ONG-urilor afiliate Cartel Alfa", oricine ar fi ei, ar trebui sa isi dea mai putin cu parerea despre ce are impact asupra oamenilor si sa aduca in sprijin datele unor studii. Deoarece conform celor de mai sus eu inteleg ca ei asta fac, isi dau cu parerea.
Daniel Ivan la 16 Septembrie 2008, ora 15:47
Subscriu. Aproape toate spoturile sociale ar trebuie sa fie socante pentru populatie. Astfel asiguri ca mesajul este receptionat. Ce vor ei de fapt este o reclama sociala "bagata" intre una de detergenti si una de supe, ciorbe etc. Aceste spoturi sociale ar trebui insotite si de campanii de responsabilizare efectuate si prin alte canale decat televiziunea.

  Inapoi la articolul Peste 90% din spoturile sociale difuzate pe TV sunt negative si nu ajuta la educarea populatiei

Setari Cookie-uri