Comentarii pe articolul De ce sa investesti intr-un boutique hotel


Publicitate mascata

M0R0M3T3 la 18 Septembrie 2008, ora 11:32
Publicitate mascata
Publicitate mascata. Nu trece luna sa nu citesc 2-3 articole despre hotelul asta, articole in care se scrie mereu acelasi lucru. "Adesea, hotelurile de tipul small luxury sunt ascunse de ochiul publicului larg, atat fizic, cat si din punct de vedere comercial. Se gasesc numai in ghiduri specializate sau birouri de turism de lux. Nu oricine are acces la ele. Pentru a sti de ele, ai nevoie de mijloacele financiare pentru a-ti permite o calatorie de lux, trebuie sa afli despre acest tip de hotel, sa il experimentezi, sa ajungi sa ii cunosti avantajele si sa le apreciezi. Este un intreg proces, argumenteaza Sylvia Petre.
Pai daca e asa, stimata doamna, hotelul dumneavoastra de ce beneficiaza de atata expunere?

Denisa Apostol la 22 Septembrie 2008, ora 12:17
Ca un raspuns la comentariul de mai sus: am afirmat de zeci de ori scopul acestor articole, acela de a prezenta idei si modele de afaceri, indiferent de compania prezentata. Daca dvs considerati ca tot ce se scrie in presa e reclama mascata atunci nu mai cititi presa. In ceea ce priveste citatul, cred ca e clar ca un asemenea hotel nu se adreseaza oricui, de aceea si promovarea e mai nisata, dar asta nu inseamna ca nu vor aparea subiecte in presa legate de acest tip de hoteluri. Faptul ca a aparut si in Wall-Street nu se refera la expunere sau reclama, de care nu duce lipsa, ci la prezentarea unui hotel boutique ca model de afacere, suma investita, opinii despre piata.
Multumim pentru feedback.

  Inapoi la articolul De ce sa investesti intr-un boutique hotel

Setari Cookie-uri