Comentarii pe articolul Compania de call-center Webhelp Romania va angaja 600 de persoane in 2008


adevarul gol-golutz...

Bubulina Misha la 28 Noiembrie 2007, ora 12:04
adevarul gol-golutz...
Mihaela Petza a crescut literalmente in CRM, a tratat si ea mailuri odinioara si a stat in Softwin group (poate prea mult) ca Shift manager. E foarte constienta ca in CRM mereu va fi intotdeauna fluctuatia mare, pentru ca oamenii sunt foarte multi si posibilitatea de promovare si de a invata lucruri noi e minima. Tot discursul asta vine in contradictie totala cu ceea ce s-a intamplat cu adevarat la Softwin, fost partener Webhelp.
Cand Webhelp s-a decis sa vina in Buc. sa deschida propriul lui call center, au fost luati oameni de la Softwin in procent de 55-60 %, iar restul au ramas pe tusa, primind un salariu compensator echivalent cu un salariu de baza. Nici macar somaj tehnic nu a fost, ca daca era trebuia sa primim poate si acum cele 75 de procente din salariul de baza; dar au avut ei grija sa fie semnate demisiile, prin diverse metode coercitive si/sau persuasive, ca sa nu aiba probleme ... de matematica.
Jobul e perfect pt studenti, salariul ii va atrage pe toti la inceput, insa cand vor incepe sa puna suflet si sa se implice si "cei de mai sus", nesiguri pe pozitia lor, vor incerca sa le franga aripile, acesti studenti (subapreciati) isi vor lua zborul intr-o firma care sa merite efortul si in care sa se poata exprima liber, fara teama de a fi dati afara...

  Inapoi la articolul Compania de call-center Webhelp Romania va angaja 600 de persoane in 2008

Setari Cookie-uri