Comentarii pe articolul Stefan Iordache: Romania va iesi pe locul 1 sau 2 la Golden Drum


Pseudo-agentiile romanesti

Gabriel Danila la 11 Octombrie 2008, ora 08:19
Pseudo-agentiile romanesti
Da, eu cred ca dl. Stefan Iordache este cel putin optimist.
Sa fim sinceri in privinta industriei de publicitate de la noi. Marile branduri sunt in general cele mai vandabile, iar spoturile slabe se datoreaza exclusiv marilor agentii cu care lucreaza. In final, treaba o face, de fapt, o terta firma de "negri" platita derizoriu.
Pe de alta parte, stim cu totii ca piata de la noi nu este una fair-play, ca anumite contracte ale marilor agentii sunt fraudate chiar prin mijloace politice.
Ei bine, abia in ultimul rand cred ca putem vorbi si despre acel public needucat, confuz si prea grabit sa mai aiba timp sa gandeasca.
Asa e viata pe la noi. Iar daca tot spunem lucrurilor pe nume, pot sa va spun ca am vazut multe spoturi proaste semnate Leo Burnett. Anumite agentii parca sunt formate doar din birocrati plicticosi, saturati, prea sedentari ce vand un brand care nici macar nu-i reprezinta sincer.

  Inapoi la articolul Stefan Iordache: Romania va iesi pe locul 1 sau 2 la Golden Drum

Setari Cookie-uri