Comentarii pe articolul Cum s-a facut marketing la Pepsi si Coca-Cola, in Romania postcomunista


Felicitari , dar......

Niculae Adrian la 24 Octombrie 2008, ora 21:13
Felicitari , dar......
Foarte interesanta si captivanta istoria , dar 15 ani in FMCG nu pot fii descrisi sau povestiti in 6 slide-uri. Sunt perfect deaccord ca ati avut foarte multe realizari , dar parca prea au iesit toate. Poate sunteti un foarte bun autodidact , dar cred ca era mult mai realist sa precizati cititorilor ca in FMCG iti propui 100% , iar daca realizezi 80% esti eficient , iar la 81% esti deja eficace.
Multi vor crede ca nu iti trebuie un bagaj foarte mare sa ajungi manager intr-o multinationala , ci este deajuns sa fi `inteligent`. Corect ?! In 90 era deajuns , acum NU. Sincer nu cred ca astazi mai poate realiza cineva ceea ce ati facut Dvs , pornind de la zero. Sansa apare odata.
Felicitari.
Catman la 26 Octombrie 2008, ora 16:45
Si ai f mare dreptate!
Long story Short - "Te rog nu ma intreba cum am facut primul milion de dollari"

A fost o oportunitate f mare dupa revolutie!

Daca acest domn este asa de bun, dupa cum reiese din "compunere" ar trebui sa porneasca din nou de la zero, intr-o alta tara, si sa vedem daca in 15 ani va ajunge unde a ajuns la ROMANEAUA!!!

salutacus

  Inapoi la articolul Cum s-a facut marketing la Pepsi si Coca-Cola, in Romania postcomunista

Setari Cookie-uri