Comentarii pe articolul Romcar reduce cu pana la 25% preturile pentru modelele Ford anul acesta


SUPER

Sebi la 5 Noiembrie 2008, ora 14:37
SUPER
PACAT CA SERVICE-UL LASA DE DORIT,M. ALES IN BACAU
Traian Macaveiu la 10 Noiembrie 2008, ora 10:15
din pacate, service-ul lasa de dorit cam la toate marcile....la noi dupa ce ai pus mana pe un client, nu mai conteaza.....te bazezi pe faptul ca o sa uite de serviciile slabe calitativ pina trebuie sa-si schimbe masina!
Nelu la 11 Noiembrie 2008, ora 18:40
Atunci de ce Romcarul nu face investitii sau investigatii la dealari(necomotors),sa vada ca se pricep doar la schimbul de ulei.
Sebi Buda la 16 Noiembrie 2008, ora 13:50
cum se intampla peste tot,dealarul este cel care transmite imaginea mai departe si nu producatorul,dupa ce ai achizitionat un autoturism,indiferent de marca,problemele le ai cu acel dealar,mai mult sau mai putin;din pacate si eu am probleme cu cei de la NECOMOTORS BACAU,si de aceea va sfatuiesc sa-i ocoliti daca vreti sa nu va imbolnaviti;este pacat dar inteleg sistemul, ,dupa lungi discutii cu cei de la conducere, totul pleaca de la actionar si se transmite la angajati,lipsa de respect pentru clienti,scopul lor este sa-si rotunjeasca profitul si atat.
Trebuie sa astepti zeci de zile pana iti aduc o piesa,si atunci trebuie sa te rogi sa fie cea corecta;am auzit cazuri cand au luat piese de pe masinile care asteaptau randul sa fie reparate.
Sfatul meu este daca si voi aveti probleme cu ei, sa faceti reclamatie la PROTECTIA CONSUMATORULUI,cum am facut si eu de curant,si astept rezultatul.
Pentru toti iubitorii de FORD,numai bine si drum bun.
Cristian Toth la 5 Ianuarie 2009, ora 15:05
Asta e Romania - plai cu flori

  Inapoi la articolul Romcar reduce cu pana la 25% preturile pentru modelele Ford anul acesta

Setari Cookie-uri