Comentarii pe articolul Cum controleaza PR-istii romani situatiile de criza


numai PR-ul Danone este de vina?

Ruxandra Ciulu la 25 Septembrie 2007, ora 11:16
numai PR-ul Danone este de vina?
Am citit cu destul de multa uimire articolul, in care toata lumea pare sa arate cu degetul spre PR-ul Danone. Tin sa precizez ca nu am nici o legatura cu lumea PR pentru a nu fi acuzata de favoritisme. Insa mi se pare cel putin ciudat ca PRAIS, catalogata drept "firma care se ocupa de Danone", sa arate cu degetul spre ei. Ce sa intelegem prin asta? Ca ei sunt furnizori de servicii PR pentru Danone? Si atunci, de ce nu i-au consiliat? Parerea mea e ca este in mai mare masura vina lor decat a lui Danone. Daca, intr-adevar, ei sunt contractati pentru a furniza servicii PR, inseamna ca nu si-au facut treaba. Daca asta este situatia si daca as fi in locul managerilor Danone, as termina imediat contractul cu ei. Nu numai ca nu i-au ajutat sa iasa mai repede din criza, dar mai si arata cu degetul spre ei. Sincer, nu mi se pare normal. Din pacate, este o problema a romanilor in general - ne place sa stam pe margine si sa aratam cu degetul in loc sa facem ceva.
Corina Bianca Gonteanu la 26 Septembrie 2007, ora 19:15
In genere, gestionarea ctizelor nu este una din functiile de PR care sunt subcontractate unor terti. E o chestiune organica, atat de imbibata de etica si strategia companiei incat o firma din afara nu poate sa reactioneze suficient de repede, suficient de corect, suficient de larg si suficient de convingator. Nivelul de decizie ( de ex. retragerea unor produse de pe piata) depaseste competenta agentiei, care poate sa consilieze, dar nu prea poate sa actioneze.
Ruxandra Ciulu la 5 Octombrie 2007, ora 23:10
Nu prea vad care este legatura intre firma de PR si decizia retragerii de pe piata. Evident, aceasta decizie poate apartine numai lui Danone. Insa firma ar fi trebuit sa ii consilieze astfel incat criza sa fie gestionata in modul cel mai putin penibil. Oricum ar fi, in nici un caz nu mi se pare normal ca agentia sa critice modul in care criza a fost generata.

  Inapoi la articolul Cum controleaza PR-istii romani situatiile de criza

Setari Cookie-uri