Comentarii pe articolul Declinul Dacia duce la inchiderea fabricii pentru circa 3 saptamani


Declinul Dacia

Robert Bende la 11 Noiembrie 2008, ora 09:13
Declinul Dacia
Eu personal asa apreciez aceasta stire ca semn al gradului de saturatie crescute pe piata automobilelor noi, dar nu numai la Renault-Dacia dar si la alti constructori. Pentru populatie cu exceptia angajatilor afectati aceasta este o stire buna in sensul ca atata timp cat exista stocuri mari de masini noi iar cererea este mica, preturile vor inregiistra o scadere drastica, ceea ce de fapt nu ar trebui sa fie resimtita de constructori ci de bancile care au finantat productia respectiv cumpararea automobilelor cu dabanzi = profituri prea mari pentru banca.
Pe fondul aceste conjuncturi, ca manager al firmelor de automobile as renunta la productia in masa (serie mare) al tipurilor de masini "ieftine" adica de calitate inferioara si m-as concentra asupra unor serii mici si medii destinate unor grupuri tinta mai bine definite ca pana acum, punand accent pe reducerea costurilor de fabricatie la automobilele de lux, deoarece pe fondul dezvoltarii pietei auto second hand cumparatorii si din Romania au ocazia de a face diferenta la raportul calitate/pret de exemplu intre un Logan nou si un Renault Laguna II Privilege care la second hand se gaseste cam la acelasi pret sau chiar mai mic, dar calitatea, comfortul si consumul de combustibil oferit de Laguna II este incomparabil mai bun, mai ales la variantele Diesel.
Deci a venit vremea managerilor si inginerilor buni care de acum incolo vor avea probleme de rezolvat mult mai mari ca pana acum.
Maxim Marius la 11 Noiembrie 2008, ora 11:36
nu rezulta un declin al dacia din aceste informatii. pare a fi, mai degraba declinul pietei, pe care dacia sta destul de bine, declin al daciei era daca piata stagna sau crestea, in timp ce dacia ar fi scazut...

  Inapoi la articolul Declinul Dacia duce la inchiderea fabricii pentru circa 3 saptamani

Setari Cookie-uri