Comentarii pe articolul GM ia in calcul declararea falimentului


Zvonuri, Susoteli, Barfe

Razvan Popovici la 24 Noiembrie 2008, ora 16:18
Zvonuri, Susoteli, Barfe
Este evident ca GM nu o sa intre sub protectia Chapter 11. Lucrul asta functioneaza la Airlines (unde, cand ai ajuns la destinatia, garantia s-a terminat), insa cine o sa cumpere o masina de la o firma care e in faliment? Daca Board-ul va ajunge la aceasta decizie peste capul CEO-ului efectele vor fi dezastruase pentru GM, vor pierde majoritatea clientilor existenti (care, atunci cand va expira lease-ul vor merge la competitori). Castigatorii segmentului de piata ramas liber vor fi producatorii japonezi (Toyota, Honda) si nu Ford si Chrysler, aflati si ei in declin.

Referitor la ajutorul de 25 de miliarde, precedentul produs cand au fost ajutate bancile (ai caror CEO au venit de asemenea cu private Jets, si care au "spart" 400.000 la un party dupa primirea ajutorului) arata cat de polarizat politic se iau deciziile la Washington. In timp ce bancile au o puternica influenta asupra politicientilor, se pare ca Detroit-ul trimite degeaba senatori la Washington.

  Inapoi la articolul GM ia in calcul declararea falimentului

Setari Cookie-uri