Comentarii pe articolul Ce am invatat din ultimele doua luni de criza financiara


agentul imobiliar

Adelina Maries la 30 Noiembrie 2008, ora 16:52
agentul imobiliar
Ca sa inteleaga si managerii sau proprietarii de agentii imbiliare ca agenti au nevoie de training-uri de comunicare nu doar strategii de a vinde sau de a negocia, e nevoie sa stii sa comunici civilizat, sa stii sa identifici nevoia la client nu sa-l alergi prin tot orasul in speranta ca poate va cumpara un apoartamant cu tine. O orientare din partea agentiilor imobiliare catre customer care si tehnici de "building relationship with clients" ar fi bine venite. De ce nu se schimba un pic orienatrrea. Agentii imobiliari sa caute pentru clienti ceea ce isi doresc sa cumpere si sa se orienteze si catre proprietati care nu le au in baza de date. Sa depuna un efort suplimentar si gandit pentru a-si merita banii.

Da cultura economica te ajuta sa intelegi piata si sa te adaptezi iar cei care au business-ul in sange sigur o vor face.

  Inapoi la articolul Ce am invatat din ultimele doua luni de criza financiara

Setari Cookie-uri