Comentarii pe articolul Taxa auto pentru masinile vechi a fost triplata


De acord

Www.Khris.Ro la 5 Decembrie 2008, ora 10:08
De acord
Sunt de acord ca, pentru a proteja industria auto autohtona, importul de masini second hand ar trebui suprataxat. Si am aceasta atitudine desi nu sunt in fan al guvernului Tariceanu.
Ladislau Ioan-Rudolf Wagner-Kajtor la 5 Decembrie 2008, ora 12:29
in situatie de criza financiara nu numai fabrica de automobile dacia este ci alte zeci de fabrici cu renume mondiala. si or cum un logan de 2-3 ani la ora actuala poluaza mai mult decat un audi, wv, mercedes,bmw de 8-12 ani. ASTA PE INCERCATE SI TESTATE.
Cristi la 5 Decembrie 2008, ora 13:15
Dar de ce nu au venit cei de la Renault(Dacia) sa spuna fratilor ,pt ca e criza reducem preturile!Uite nu ne mai punem adaos de 100% ci doar de 30%!De ce?Nu am vazut nici un comentariu de genul asta!Ei vor doar sa-si pastreze profiturile nu sa pastreze afacerea sau oamenii si forteaza guvernul(care ar trebui sa ne protejeze cica!) sa dea legi si ajutoare din banii nostri!Ce ma intereseaza pe mine ca nu se mai vand daciile?!Au fost vreodata masini bune si nu stiu eu?Pt ce sa ma forteze pe MINE-ROMAN sa cumpar ceva ce nu vreau?(in cazul in care am nevoie de o masina)Poluare?Dar de ce nu se zice de adevaratii poluatori ai tarii nu de vechiturile care taie din cascavalul lui Tariceanu &Co?
Cristina la 5 Decembrie 2008, ora 14:27
Imi dau cu parerea ca toti cei care sunt de acord cu aceasta situatie nu sunt decat persoane indiferente dar la care s-a rupt si ultimul neuron. Ca altfel nu stiu ce raspuns au la intrenbarea: cati cumparatori de masini, care au dat 3000 euro pe un vw din 2000, cu tot cu drum si benzina, si care evident sunt programati la RAR prin februarie 2009, o sa isi cumpere Loganuri noi cu INCA 6500 DE EURO ? Si ce masina, la banii astia nici presuri n-ai.
Michi la 5 Decembrie 2008, ora 16:32
bine,am inteles ca tariceanu vrea chipurile sa protejeze industria constructoare de masini descurajand inporturile de turisme second hand,dar daca este chiar asa de bine intentionat si de buna credinta pe cat spune de ce nu opreste toate importurile de masini,inclusiv Citroen,ca toti cei ce vor masini sa-si cumpere Dacia si atunci sa vezi ce va dudui fabrica de la Pitesti.
Michi la 5 Decembrie 2008, ora 16:34
bine,am inteles ca tariceanu vrea chipurile sa protejeze industria constructoare de masini descurajand inporturile de turisme second hand,dar daca este chiar asa de bine intentionat si de buna credinta pe cat spune de ce nu opreste toate importurile de masini,inclusiv Citroen,ca toti cei ce vor masini sa-si cumpere Dacia si atunci sa vezi ce va dudui fabrica de la Pitesti.
Aurel Musat la 5 Decembrie 2008, ora 20:55
Sa ne lase cu "poluarea", lasati piata libera sa lucreze, lasati pe cei de la renault sa se descurce economic, daca vor sa faca masini sa faca si acestea sa fie competitive tehnic, ca pret si la piese.
Doamne fereste, dar daca nu pot chiar sa plece, poate ca daca ne trezeam mai devreme aveam si noi um concern mai bun peste noi (vezi skoda) si care produceau mult mai multe masini decat au facut cei de la dacia.
Si pana la urma, este criza nu se mai vand masini. Nu mai vand casele mari daramite noi. Si? ce trebuie sa dam inainte cu taxele? nici skoda nu mai vinde si probabil dau muncitori afara.
Pana la urma suntem intrati intr-o familie europeana si trebuie sa ne comportam ca atare cu toti ceilalti in actiune si prin urmare uniunea nu va agrea aceasta bazaconie cu triplarea taxei si bine ar fi pentru cei ce au cumparat deja masini din afara.
Oricum ramane pata morala ca am avut si noi o feliuta pe masa si ne-am loat-o in camera sa o mancam singuri.

Va saluta unul din cei ce au luat ce masina au vrut si nu le-a parut rau.
Alin Dejanu la 7 Decembrie 2008, ora 22:55
Eu cred ca sunt interese la mijloc, sunt alte probleme de rezolvat mai importante

  Inapoi la articolul Taxa auto pentru masinile vechi a fost triplata

Setari Cookie-uri