Comentarii pe articolul Cum a evoluat piata de training in 2008


Evolutia pietei de training

Ionut Mogosanu la 9 Decembrie 2008, ora 15:42
Evolutia pietei de training
De nenumarate ori discutiile despre un training sau altul contin o buna bucata de argumentare pe marginea necesitatii sau a rezultatelor acestuia. Iar la final, apoteotic apare marele argument: PRETUL. Sigur ca fiecare companie trebuie sa stie de ce cheltuie banii si cati trebuie sa cheltuie pentru fiecare demers, dar cand vine vorba de programe create special pentru acea companie comparatiile cu programele standard sunt practic inutile.
Nu stiu acum daca am avut mai mult ghinion sau prea putin noroc dar consider ca in acest moment de criza suntem in punctul in care atentia factorilor de decizie trebuie sa se indrepte aupra unor decizii corecte asupra continutului si aplicabilitatii unor programe de dezvoltare si nu asupra cumpararii sau nu unui program.
Determinarea nivelului de dezvoltare ar trece ca subiect principal de discutii si implicarea celor doua parti ar fi maxima.
Develor aplica de la infiintare aceasta abordare si de fiecare data a inregistrat succes. Noi consideram succesul ca apartinand partenerilor nostri iar ei considera ca este succesul nostru.

  Inapoi la articolul Cum a evoluat piata de training in 2008

Setari Cookie-uri