Comentarii pe articolul Cum arata consumatorii viitorului


cool

Emil Ilea la 30 Ianuarie 2008, ora 11:29
cool
Desigur ca e mai cool, dar aceasta este doar una din motivatiile impestritsarii limbii.
Ar mai fi:
- lipsa de stima (inconstienta) fata de tara de origine: o generatie intreaga s-a nascut si format in "scandalul zilnic" de dupa 1989...
- INCULTURA crasa a majoritatii tinerilor. Am fost intr-o agentie de voiaj si am vrut sa cumpar un bilet la Florenta. Absolut "stapina pe situatie" tinara "sales-assistant" mi-a spous ca nu au aceasta destinatie si -pentru ca nu am crezut- mi-a aratat lista destinatiilor deservite: FIRENZE, Geno(V)a, ....
Mihaela Dragan la 2 Februarie 2008, ora 13:07
Te pot ajuta eu cu cea mai mare placere cu un bilet pentru Florenta, desi am foarte multe cereri din partea voastra, a turistilor, pentru Firenze...Gene(V)a s.a.m.d, deci nu numai noi,'sales assistant' gresim...ci va transmitem informatiile asa cum le-ati preluat din diferite oferte vazute pe in reviste...afise...internet...

  Inapoi la articolul Cum arata consumatorii viitorului

Setari Cookie-uri