Comentarii pe articolul Cum controleaza PR-istii romani situatiile de criza


Ai spart borcanul, nu ascunde cioburile!

Nicolae Marginean la 30 Septembrie 2007, ora 17:23
Ai spart borcanul, nu ascunde cioburile!
Am citit cu placere comentariile pe tema. Din pacate, asta este: mancam zilnic gramezi de E-uri, asa ca nu prea mai conteaza "oleaca" din alea care ne pun pe nasalie...
Totusi, problema PR este, cred, alta. Borcanul n-a fost spart de relatiile publice. Ei n-au avut decat sa dea din coate ca sa convinga pe altii ca dracu nu-i chiar negru. Asta-i munca! Dar daca ar fi luat exemplul de la cei care au salvat imaginea gainilor sifonate de aviara?
Ceva de genul "Zboara puiule!", sau trosnitul unei gaini in capul unei babute inofensive, ii "gaghila placut" pe romani, care continua sa ramana un popor de mistocari, care fac haz de necaz, pentru ca se ghideaza pe principiul "capra vecinului"...
Si copilul meu a mancat iaurt Danone, dar cand o prietena i-a zis nevesti-mii ca nu mai pune botu pe Danone, a sarit ca arsa si a eliminat acest produs din frigider. Totusi, daca ar fi existat o campanie de genul "Ti-ai luat portia de Dioxina de azi?!", facuta cu cap, ass fi fost printre primii care luam din nou Danone, numai ca sa rad de ceilalti care nu au vazut faza. Motivul? Sunt inginer chimist, nu de "alimentara", dar stiu ce inseamna rigorile intr-un laborator de profil. Este foarte putin probabil ca o companie ca Danone sa bage ceva toxic in mancare, dar trebuie sa apeleze la chimicale care reduc costurile. Asa ca ne intoarcem din nou la problema compromisurilor...
Deci, cine face compromisurile? Producatorul, PR-istul, sau consumatorul? Priviti cu atentie in jurul vostru! Eu cred ca toti, pentru ca altfel n-am mai trai nici o singura zi...
Cu sau fara relatii publice despre guar...

  Inapoi la articolul Cum controleaza PR-istii romani situatiile de criza

Setari Cookie-uri